Hype versus research

Aan de lancering van Upoffiz is heel wat marktonderzoek vooraf gegaan. PROFACTS & Vlerick Business School en iMPULSE bestudeerden de noden van werknemers. Een onderdeel hiervan was de VR-test geleid door Jelle Demanet. De inzichten van dit onderzoek namen we mee in de uitwerking van ons state-of-the-art kantoorconcept.

 

In welke ruimtes presteren mensen het beste en welke omgeving zorgt voor een reductie van het stressniveau? Wel, aan de hand van een VR-test namen wij dit onder de Loop. Zo kan je heel vroeg in het design proces keuzes maken die het bedrijf, maar vooral de werknemers ten goede komt.

Benieuwd? Jelle Demanet geeft graag een woordje uitleg.

 

 

1. Jelle Demanet over de voordelen van een VR-onderzoek

 

 

2. Hoe VR-onderzoek helpt om keuzes te maken

 

 

3. VR-onderzoek voor Upoffiz rond het stressniveau van mensen

Meer nieuws