Aan de lancering van Upoffiz is heel wat marktonderzoek vooraf gegaan. PROFACTS & Vlerick Business School en iMPULSE bestudeerden de noden van werknemers. Een onderdeel hiervan was de VR-test geleid door Jelle Demanet. De inzichten van dit onderzoek namen we mee in de uitwerking van ons state-of-the-art kantoorconcept.
Hype versus research
In welke ruimtes presteren mensen het beste en welke omgeving zorgt voor een reductie van het stressniveau? Wel, aan de hand van een VR-test namen wij dit onder de Loop. Zo kan je heel vroeg in het design proces keuzes maken die het bedrijf, maar vooral de werknemers ten goede komt.
Benieuwd? Jelle Demanet geeft graag een woordje uitleg.
1. Jelle Demanet over de voordelen van een VR-onderzoek
2. Hoe VR-onderzoek helpt om keuzes te maken
3. VR-onderzoek voor Upoffiz rond het stressniveau van mensen
Meer nieuws
Blog
Geloof me, je nek en rug zullen je dankbaar zijn!
Werfupdate
Sinds het bouwverlof werden opnieuw enkele grote stappen gezet richting de oplevering. Ontdek ze...
Werfupdate
Tijd voor de laatste werfupdate voor het bouwverlof met Jo. En daarna in één rechte lijn richting de...
Werfupdate
De zomerhitte brengt glans én vooruitgang op onze Loop5 werf! Geniet mee met Jo van de betoverende...
In de pers
Van snelweglocatie naar een levendige wijk. Het Gentse stadsbestuur heeft een nieuwe toekomstvisie...