Aan de lancering van Upoffiz is heel wat marktonderzoek vooraf gegaan. PROFACTS & Vlerick Business School en iMPULSE bestudeerden de noden van werknemers. Een onderdeel hiervan was de VR-test geleid door Jelle Demanet. De inzichten van dit onderzoek namen we mee in de uitwerking van ons state-of-the-art kantoorconcept.
Hype versus research
In welke ruimtes presteren mensen het beste en welke omgeving zorgt voor een reductie van het stressniveau? Wel, aan de hand van een VR-test namen wij dit onder de Loop. Zo kan je heel vroeg in het design proces keuzes maken die het bedrijf, maar vooral de werknemers ten goede komt.
Benieuwd? Jelle Demanet geeft graag een woordje uitleg.
1. Jelle Demanet over de voordelen van een VR-onderzoek
2. Hoe VR-onderzoek helpt om keuzes te maken
3. VR-onderzoek voor Upoffiz rond het stressniveau van mensen
Meer nieuws
Blog
Upgrade Estate heeft een AED geïnstalleerd bij de parkinginrit voor jouw veiligheid. Ontdek hoe deze...
Blog
Organiseer jouw privé event of private dining in Gent bij Bar Amelia en geniet van een sfeervolle...
Meetings saai? Niet in deze meetingruimtes! 👩🏼💻Hospitality coaches Elodie en Julie nemen je mee.
Blog
Benieuwd hoe ons Look & Feel team bij deze originele wandbekleding terechtkwam? 🌾